زندگی نامه لادن سلیمانی/عکس لادن و دخترش هانیه غلامی
زندگی نامه لادن سلیمانی/عکس لادن و دخترش هانیه غلامی
لادن سلیمانی متولد ۲۰ آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی می باشد، فعالیت خود با ورزش کاراته شروع کرد سپس وارد عرصه بازیگری شد و حالا با دخترش همکاری می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لادن سلیمانی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر در ۲۰ آبان ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی می باشد، وی مادر هانیه غلامی بازیگر سینمای ایران است.

او دو بار توانسته در رشته کاراته به مقام قهرمانی استان تهران برسد و ۲ بار هم نایب قهرمان شده است. دخترش هم در رشته کاراته فعال است و به رتبه سوم تهران رسیده است.

بازیگری را بصورت جدی با حضور در دوره های کامل این رشته نزد استاد حمید سمندریان فرا گرفت سپس در ورک شاپ فیلمسازی عباس کیارستمی شرکت کرد و اولین بار با مرحوم هومن قدرت نما فیلم کوتاه تصویر یک درخت را ساخت که در فستیوال تورنتو کانادا مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت.

بصورت حرفه ای سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۵ ساله بود با فیلم چشم سیاه به کارگردانی مرحوم ایرج قادری وارد بازیگری شد و یکسال بعد در فیلم برگ برنده سیروس الوند بازی کرد.

سال ۸۹ با سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد وارد قاب تلویزیون شد سپس با سریال قهوه تلخ سال ۸۹ همکاری خود با مهران مدیری را شروع کرد ایشان ۱۰ سال بعد در سال ۹۸ دوباره با مدیری در سریال هیولا کار کرد

لادن سلیمانی بازیگر ایرانی است که دخترش نیز بازیگر است ، دختر او هانیه غلامی نام دارد که چندی قبل هم ازدواج کرد. هرکسی این مادر و دختر را ببیند باور نمیکند که لادن سلیمانی دختری جوان داشته باشد. لادن سلیمانی بازیگر ایرانی است که دخترش نیز از بازیگران معروف می باشد ، هانیه غلامی دختر اوست.

سلیمانی در سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۶ ساله بود ازدواج کرد که یکسال بعد ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام هانیه غلامی (بازیگر) می باشد.

Visits: 22