زندگی نامه فهیمه مؤمنی/از استند آپ کمدی تا بازیگری
زندگی نامه فهیمه مؤمنی/از استند آپ کمدی تا بازیگری
فهیمه مومنی متولد ۲۳ آذر ۱۳۶۵ در خمام گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندرانزلی می باشد که فعالیت خود را با تئاتر و سپس استندآپ کمدین شروع کرد و حالا در تلویزیون حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فهیمه مؤمنی زاده ۲۳ آذر ۱۳۶۵ در خمام استان گیلان هست. این هنرمند دانش آموخته گرایش جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندر انزلی می باشد که پرکاری خود را با تئاتر و سپس استندآپ کمدی آغاز کرد و در نهایت به تلوزیون و سینما راه یافت.

خانم فهیمه مؤمنی از مدارس شهید مسیب، دهخدا و کوثر تحصیلی خود را آغاز کرد و مدرک دیپلم خود را در گرایش علوم انسانی از دبیرستان فاطمیه گرفت.

او سپس پیش دانشگاهی خود را در پیش دانشگاهی الزهرا گذراند و در نهایت داخل دانشگاه پیام نور شد.

فهیمه مومنی فعالیت هنری خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۹ در سن ۱۴ سالگی با تئاتر نمایشی “راحیل” کاری از زینب شعبانی آغاز نمود. دو سال بعد در کلاس های بازیگری آقای رضا حقی شرکت نمود.

او در سال ۸۸ دومین تجربه تئاتر خود را با بازی نمایش «روز دروغ» به کارگردانی علی حلوی به دست آورد. سپس بعد از مدتی در تله فیلم «زندگی در اعماق فنجان قهوه» به کارگردانی کامبیز کاشفی حضور یافت.

فهیمه مؤمنی در سال ۱۳۹۲ اجرا های تئاتر خیابانی را تجربه کرد و به عنوان اولین زن استان گیلان در شهریور سال ۱۳۹۳ وارد استندآپ کمدی شد.

این بازیگر در سال ۱۳۹۵ در سریال پرستاران و بازگشت ایفای نقش کرد و همچنین در سریال ستایش در سال ۱۳۹۶ هم حضور داشت.

فهیمه مؤمنی سال ها پیش با آقای مهرزاد فکری ازدواج کرده است او یک فرزند پسر به نام آراد دارد. خانم مؤمنی همکار آقای فکری بوده و تجربه زیادی در بازی با او در تئاتر و جلوی تلوزیون دارد.

اجرای خیابانی در سال ۱۳۹۲ و بازی در سریال نیمه پنهان ماه و سریال بازگشت از جمله کار های مشترک است.

مهرزاد فکری متولد سال ۱۳۵۹ در خمام گیلان است که فعالیت بازیگری خود را با تئاتر های آموزشگاه نزد آقای محمد پور آغاز کرده است و در سال ۱۳۸۱ در فیلم روزگار عاشقی ایفای نقش کرده است.

Visits: 13