زندگی نامه فضه سادات حسینی/گوینده ی خبر
زندگی نامه فضه سادات حسینی/گوینده ی خبر
فضه سادات حسینی، خبرنگار ، مجری و گوینده خبر تلویزیون است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فضه سادات حسینی متولد ۵ مهر ۱۳۶۵ در تهران، خبرنگار است، فارغ التحصیل فوق لیسانس حقوق از دانشگاه امام صادق و دانشجوی دکترای همین رشته از دانشگاه تربیت مدرس می باشد،از گویندگان خبر چادری و محجبه صدا و سیماست و مترجم زبانهای عربی و انگلیسی نیز می باشد.

در یک خانواده مذهبی و ۴ نفره زندگی میکند و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

وی میگوید: اولین کارم را با خبر ۲۰ شروع کردم.
مدتی هم در شبکه خبر گوینده، دبیر خبر و مترجم بودم.
بعد از مدتی تست گفت وگوی ویژه خبری را دادم و قبول شدم. قرار بود اجرا کنم که گفتند تستی هم برای خبر ۱۴ بده پذیرفته شدم و به این بخش خبری آمدم.

او در پاسخ به این سوال که با چادر بودن در استودیو برای او سخت است یا نه می گوید: نه الحمدلله مشکلی ندارم. در یک خانواده مذهبی و معتقد بزرگ شدم و از هفت سالگی چادر سرمی کردم تا الان هم یک بار بدون چادر نبوده ام. در محل کار هم مقید هستم. ظاهر و باطنم همیشه یکی بوده و مراقبم تا حجابم کمرنگ نشود چون این پوشش محافظ من است. افرادی که حریم ها را رعایت نمی کنند من را آزار می دهند. نکته ای که هست اغلب خانواده های مذهبی به راحتی به فرزندانشان اجازه ورود به صداوسیما را نمی دهند. خیلی ها ورود به صدا وسیما را نوعی خط قرمز می دانند به همین خاطر وارد نمی شوند ، اما رسانه ملی منتسب به حضرت آقاست و کسی که به آن وارد می شود باید خط قرمزها و چارچوب ها را رعایت کند.

Visits: 1893