زندگی نامه فریبا کوثری/بازیگر
زندگی نامه فریبا کوثری/بازیگر
فریبا کوثری متولد ۱ آذر ۱۳۴۵ در زاهدان، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری می باشد، فارغ التحصیل دیپلم اقتصاد است که دوست داشت مهماندار هواپیما باشد اما از سال ۱۳۶۷ وارد عرصه بازیگر شد و حالا هم زندگی مجری را به متاهلی ترجیح داده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فریبا کوثری متولد ۱ آذر ۱۳۴۵ در زاهدان بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است، فارغ التحصیل دیپلم اقتصاد است در یک خانواده ۴ نفری بدنیا آمده ، پدرش معاون اداره پست و تلفن و تلگرام زاهدان بود ۵ ساله بود که به تهران نقل مکان کردند و تنها یک برادر دارد.

فریبا کوثری دیپلم اقتصاد دارد ، علاقه داشته مهماندار هواپیما شده اما اکنون یک بازیگر معروف و توانا در کشور است .

فریبا کوثری بسیار علاقمند به مهمانداری هواپیما بوده اما به صورت کاملا تصادفی در سن ۲۲ سالگی آن هم بدون گذراندن کلاس های بازیگری وارد این حرفه شد .

اولین تجربه بازیگری فریبا کوثری در سال ۱۳۶۷ و در فیلم «چهره یک صهیونیست» رقم خورد.

فریبا کوثری علت اینکه نتوانسته در کلاس های بازیگری شرکت کند را مصادف شدن با زمان جنگ و نبود کارگاه های بازیگری مطرح می کند. اما کار کردن در پروژه هایی در کنار اساتید بزرگ آن زمان به رشد و آموزش این چهره کمک کرد.

درخشش فریبا کوثری در سریال «معصومیت از دست رفته» در سال ۸۰ آغاز شد و پس از آن با سریال هایی چون «بی گناهان» در سال ۸۶ و «بی صدا فریاد کن» در سال ۸۷ بیش از پیش درخشید و دیده شد.

در نهایت در سال ۸۸ با سریال «دلنوازان» و در سال ۸۹ با سریال «مختارنامه» تبدیل به یک چهره شناخته شده شد.

این چهره تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است، فریبا کوثری به شدت به خانواده وابسته است و این وابستگی توام با احترام بوده و همیشه نزدیک مادر و برادرش زندگی کرده است، فریبا کوثری از علاقه و ارتباط خاصش با برادرزاده هایش گفته است.

Visits: 41