زندگی نامه فرشته حسینی/عکس فرشته حسینی و همسرش
زندگی نامه فرشته حسینی/عکس فرشته حسینی و همسرش
فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در ۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود ۹ تا ۱۲ سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال ۹۵ به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

از سال ۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسید و در فروردین ۱۴۰۰ فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه ، تولد نوید محمدزاده  را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید!

سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

فرشته حسینی در برابر سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه‌اش از تحقیر شدن در ایران پرسید، گفت: “شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند.”

Visits: 4