زندگی نامه فرزاد حسنی/حواشی ازدواج با آزاده نامداری و طلاق
زندگی نامه فرزاد حسنی/حواشی ازدواج با آزاده نامداری و طلاق
فرزاد حسنی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر و مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می باشد که شعر نیز می سراید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فرزاد حسنی زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، مجری تلویزیون و ترانه‌سرای اهل ایران است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می باشد.

وی در سال ۱۳۵۶ در محله خانی‌آباد تهران متولد شد و دورهٔ بازیگری را در نوجوانی در کلاس‌ های حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده‌ است و از همین کلاس ها سال ۱۳۷۵ در ۱۹ سالگی سر از تلویزیون در آورد.

او سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال عید آن سال‌ ها وارد قاب تلویزیون شد اما در سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال پر طرفدار مسافری از هند چهره اش شناخته تر شد. سپس با اجرا در برنامه ای بنام کوله پشتی که بین سال های ۸۳ تا ۸۶ پخش می شد او را به اوج شهرت رساند.

اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی با آزاده نامداری با حضور صمیمی در کنسرت فرزاد فرزین خبر رابطه عاشقانه خود را رسانه ای کردند این دو در ۶ تیر ۱۳۹۲ با عاقدی سید حسن خمینی (نوه امام خمینی) به عقد هم درآمدند و کمتر از یکسال در خرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسمی این زوج متشر شد و خانم نامداری با انتشار عکسی ادعا کرد از طرف همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

با این حال خانم نامداری در مهر ماه ۱۳۹۴ برای بار دوم با سجاد عبادی ازدواج کرد و با وجود داشتن یک فرزند دختر بنام گندم در نوروز ۱۴۰۰ به زندگی خود پایان داد

فرزاد حسنی بعد از ماجرای طلاق با آزاده نامداری با ممانعت مسئولان صدا و سیما در قاب تلویزیون دیگر امکان اجرا پیدا نکرد و تنها در رادیو فعالیت داشت

Visits: 15