زندگی نامه فاطیما بهارمست/ماجرای ورود به عرصه هنر
زندگی نامه فاطیما بهارمست/ماجرای ورود به عرصه هنر
فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران بازیگر و مجری سابق است، تحصیلکرده دیپلمه رشته کارگردانی سینما از هنرستان سوره و لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و از کودکی جلوی دوربین حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فاطیما بهارمست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و گوینده ایرانی متولد ۱۰ تیر سال ۱۳۷۵ در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

خانم بهارمست تنها فرزند خانواده می باشد و پدر او فرشید بهارمست بازیکن فوتبال بوده و مادرش خانم کافی خانه دار است.

فاطیما بهارمست حضور در دنیای هنر را از سن کودکی و زمانی که تنها ۶ یا ۷ سال داشت آغاز کرد و با اجرای برنامه کودک در کنار عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی به دنیای هنر معرفی شد.

این بازیگر کشورمان دیپلم کارگردانی سینما دارد و مدرک کارشناسی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفته است. فاطیما بهارمست علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی هم استعدادهایی دارد و در نواختن ساز ویلن تبحر دارد.

در سال ۱۳۸۲ وقتی تنها ۶ سال داشت بصورت اتفاقی وارد برنامه عمو پورنگ با اجرای داریوش فرضیایی شد و کارش را بعنوان کوچکترین مجری شروع کرد.

در مورد ماجرای انتخاب در برنامه عمو پورنگ میگوید: چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم ، روزی یک نقاشی کشیدم و برای آن برنامه فرستادم ، برحسب شانس از بین آن همه نامه ، نامه مرا باز کردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شرکت کنم.

بعد از اینکه تهیه کننده تلفنی با من صحبت کرد پرسید واقعا ۶ سال داری؟! باورشان نمی شد تا اینکه به پدرم گفتند او را فردا به دفتر بیاورید تا ببینیم.

ما هم رفتیم ، از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا کنی چه می گویی و من هم هرچه را که قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود ، برایشان اجرا کردم، و اینطوری بود که وار کار اجرا با عموپورنگ شدم.

یکسال بعد از تجربه اجرا با مجموعه ماجراهای چموش و خموش در سال ۱۳۸۳ وقتی ۷ ساله بود جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۸۴ در سریال راه شب بازی کرد.

بازی در سریال حلقه سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و ساعت شنی او را با تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۹۳ با سریال آخرین بازی به شهرت رسید.

او در سال ۱۳۸۵ لقب مشهورترین کودک ایران را گرفت.

آخرین اجرای تلویزیونی او برنامه “دیده شو” در سال ۱۳۹۲ بود و پس از آن اجرای تلویزیون را رها کرد

خانم بهارمست در زمستان سال ۹۸ با سریال از سرنوشت در کنار دارا حیایی و کیسان دیباج در نقش نغمه دختر پوران ایفای نقش می کند.

Visits: 6