زندگی نامه فاطمه گودرزی/عکس خانوادگی
زندگی نامه فاطمه گودرزی/عکس خانوادگی
فاطمه گودرزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید حالا دو فرزند دارد و در تیم والیبال هنرمندان نیز بازی می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فاطمه گودرزی بازیگر سنما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۴۲ در شهر تهران است. البته او اصالتا اهل بروجرد است و از اقوام لر کشورمان می باشد.

فاطمه گودرزی مدرک دیپلم اقتصاد دارد و از سال ۱۳۶۱ دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری پشت سر گذاشت او هم مانند سایر بازیگران خوب کشورمان فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و به بازی در سینما و تلویزیون رسید.

گودرزی از سال ۱۳۶۷ با مجموعه تلویزیونی گالش‌های مادر بزرگ کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال ۶۹ با بازی در فیلم به خاطر همه چیز کاری از رجب محمدین سینما برای او آغاز شد.
وی با بازی در فیلم می‌خواهم زنده بمانم ثابت کرد که تا قبل از این توانایی‌هایش را نادیده گرفته بودند. در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر جایزه‌ای به وی تعلق نگرفت، اما در دوره بعد، جایزه‌اش را برای بازی در فیلم غزال گرفت.

فاطمه گودرزی در سال ۱۳۶۱ با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده که ثمره زندگی مشترک شان یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگر شدند.

Visits: 31