زندگی نامه علی دهکردی/ماجرای ازدواج و طلاق
زندگی نامه علی دهکردی/ماجرای ازدواج و طلاق
علی دهکردی متولد ۱۷ آبان ۱۳۴۴ در شهرکرد، بازیگر است، فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد تا اینکه با فیلم از کرخه تا راین به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی دهکردی با نام کامل علی اسماعیل پور دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۴۴ در شهرکرد است. وی دارای مدرک بازیگری بوده و کار‌های موفق بسیاری در کارنامه‌ هنریش دیده می‌شود.

او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، وی که درس بازیگری و کارگردانی هم خوانده، تا امروز نقش های متعددی را تجربه کرده، اما بازی او در نقش یک جانباز شیمیایی در فیلم از کرخه تا راین ابراهیم حاتمی کیا یکی از ماندگارترین نقشهای او به شمار می رود.

ایشان و آفرین چیت ساز (روزنامه نگار) در سال ۱۳۶۸ ازدواج کردند.

اما بعد از ۱۳ سال در سال ۱۳۸۱ از بکدیگر جدا شدند، آفرین چیت ساز در سال ۹۵ با حکم دادگاه به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولت‌های بیگانه به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

در سال ۱۳۷۱ وقی ۲۷ ساله بود با اولین تجربه خود در سینما با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به شدت دیده شد

Visits: 9