زندگی نامه عاطفه رضوی/ازدواج اول و دوم
زندگی نامه عاطفه رضوی/ازدواج اول و دوم
عاطفه رضوی متولد ۱۵ اسفند ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر و چهره پرداز است، دوره دیده گریم زیر نظر عبدالله اسکندری در سال ۱۳۶۵ می باشد که از ۱۷ سالگی بازیگری را هم شروع کرد و پس از یک ازدواج ناموفق با «حسین پاکدل» ازدواج کرد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،عاطفه رضوی متولد ۱۵ اسفند ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر و چهره پرداز است، او خواهر بهروز رضوی است.

وی درباره خانواده اش می گوید: من در خانواده فرهنگی و هنردوست بزرگ شدم، خانواده ام با هنر بیگانه نبوده اند و این باعث شده بود نگاه و جهان بینی من نسبت به دختر ۱۶ ساله پخته تر باشد.

او درسال ۱۳۶۳ در دوره دبیرستان موفق به کسب رتبه اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. او دوره دو ساله تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

این هنرمند متاهل می باشد و سال هاست که ازدواج کرده است همسر اول او مهردادشکرابی از چهره پردازان ایرانی می باشد، اما پس از جدایی او با حسین پاکدل ازدواج کرد حسین پاکدل بیشتر در زمینه نویسندگی و اجرا فعالیت داشته است و متولد سال ۱۳۳۸ می باشد آنها صاحب یک فرزند دختر به نام صبا می باشند.

او نخستین بار در سال ۶۶ زمانی که ۱۹سال داشت با فیلم “آن سوی آتش” به کارگردانی کیانوش عیاری بر پرده نقره ای ظاهر شد.

از آثار تلویزیونی وی هم می توان به سریال “همسایه ها” به کارگردانی محمدحسین لطیفی و سریال “کیمیا” به کارگردانی جواد افشار اشاره کرد. رضوی به تازگی بازپخش سریال “رو به آسمان” را از شبکه آی فیلم دارد.

وی بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت داشته‌ و همچنین مدتی به عنوان گریمور و طراح چهره‌پردازی به فعالیت می پردازد.

Visits: 16