زندگی نامه عارفه معماریان/بازیگر
زندگی نامه عارفه معماریان/بازیگر
عارفه معماریان متولد شاهرود سمنان، بازیگر می باشد، دانش آموخته بازیگری است که سال ها پیش وارد عرصه بازیگری از تئاتر شده و حالا در جلوی دوربین با سینما و شبکه نمایش خانگی می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،عارفه معماریان متولد ۱۳۷۰ در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران می باشد، دانش آموخته بازیگری است که سال ها پیش وارد عرصه بازیگری از تئاتر شده و حالا در جلوی دوربین با سینما و شبکه نمایش خانگی می درخشد.

پدرش کارمند است و دو خواهر بنام های عادله و آزاده دارد ، بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با تئاتر شروع کرد و سال ها در استان خراسان بروی صحنه نمایش رفت.

در سال ۱۳۹۵ بعد از قریب به ۱۵ سال فعالیت حرفه ای در مشهد توانست با فیلم داستانی نیمه بلند دو روز تا ماندن به تهیه کنندگی محمد ابراهیم طاهر نژاد بازی کند.

این فیلم در صدا و سیما مرکز سمنان ساخته شده است.

از سال ۹۶ تصمیم به مهاجرت به تهران گرفت تا فعالیت خود را در پایتخت پیگیری کند ، بعد از چند تجربه تئاتر در نهایت سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال مانکن انتخاب شد.

مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و با حضور بازیگرانی چون نازنین بیاتی ، امیرحسین آرمان ، حسین پاکدل و فرزاد فرزین از اسفند ۹۷ شروع به ساخت کرد.

Visits: 9