زندگی نامه صهبا شرافتی/بازیگر سریال نون خ
زندگی نامه صهبا شرافتی/بازیگر سریال نون خ
صهبا شرافتی متولد ۸ مهر ۱۳۷۷ در سقز کردستان، بازیگر است، دیپلمه رشته ریاضی و فیزیک بوده و امسال کنکوری می باشد از تئاتر شروع کرد سپس بعنوان سیاهی لشکر ادامه داد تا اینکه با نقش روناک سریال نون خ درخشید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،صهبا شرافتی متولد ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران می باشد. خانواده وی اهل سقز کردستان می باشند. صهبا اسمی است دخترانه که دارای ریشه عربی می باشد، این اسم در فرهنگ لغت معانی از جمله: سرخ و سفید، (در قدیم) شراب انگوری، می – شرابی که مایل به سرخی باشد، شراب انگوری را می دهد، دیپلمه رشته ریاضی و فیزیک بوده و دانشجو می باشد.

صهبا شرافتی دانشجو است و فعالیت در تئاتر داشته، بازی در سریال نون خ ۲ اولین تجربه بازیگری خانم شرافتی می باشد.

خانم شرافتی در نقش (روناک) بازی می کند، او جایگزین صبا ایزدپناه شده که در نقش (کژال) بازی می کرد. روناک خواهر زاده نورالدین خانزاده است. او نقش یک حامی و محافظ شخصی را برای دایی و دختر دایی های خود دارد

چهره جدی و خشن روناک، کارهای خشونت آمیز و جثه بزرگ او باعث شده تا مخاطبان این سریال به او لقب (رونی کلمن) سریال نون خ را بدهند. 

برخلاف نقش (روناک) شخصیت اصلی خانم شرافتی اصلا خشن و جدی نیست، بلکه او بسیار احساساتی و مهربان می باشد. او اهل شعر است و در زندگی واقعی از هرگونه خشونت دوری می کند.

به طور اتفاقی و شانسی وارد دنیای بازیگری نشده بلکه در صحنه تئاتر فعالیت های زیادی داشته و تلاش او باعث رسیدن به شهرت شده است. او در اینستاگرام خود عکسی از سریال نون خ منتشر کرد و نوشت: برای خواسته هایت بجنگ و پیگیر باش و از هیچ چیز خجالت نکش.

Visits: 10