زندگی نامه شادی مختاری/بازیگر
زندگی نامه شادی مختاری/بازیگر
شادی مختاری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که با کلاس های بازیگری شروع کرد و در ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفت

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شادی مختاری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد ، در یک خانواده ۴ نفره تهرانی بدنیا آمده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه می باشد ، همزمان با کلاس های بازیگری فعالیت خود را با تئاتر و سپس فیلم کوتاه شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری پس از ۳ سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال “سایه بان” به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

شادی مختاری در سال ۱۳۹۷ با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی وارد عرصه سینما شد.

Visits: 13