زندگی نامه سیما خضر آبادی/بازیگر
زندگی نامه سیما خضر آبادی/بازیگر
سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و عاشق جهانگردیست

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فرودین ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله دیده شد.

بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد.

سریال حانیه به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و بازی هنرمندانی چون جعفر دهقان، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری در کنار حدود ۲۰ بازیگر بومی استان یزد ساخته شده است.

سیما خضرآبادی در فروردین ۱۳۹۶ وقتی ۲۹ ساله بود خبر ازدواج خود را با سهیل تیرگپ رسانه ای کرد ، همسرش ایشان فروشگاه لباس و کیف و کفش دارد

او در مورد نحوه ی آشنایی با همسرش می گوید: در یک سفر خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیم و تقریبا یه دوستی خانوادگی شکل گرفت و بعدا یواش یواش علاقه بوجود آمد و تصمیم گرفتیم سریع ازدواج کنیم

Visits: 12