زندگی نامه سولماز غنی/ماجرای آشنایی با همسرش
زندگی نامه سولماز غنی/ماجرای آشنایی با همسرش
سولماز غنی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فعالیت خود را با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد سپس مقطعی با انتشار عکس های جنجالی مهاجرت کرد حالا برگشته و با یک موزیسین ازدواج کرده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سولماز غنی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۶ در چالوس، هنرپیشه است،دوبرادر کوچکتر به نامهای ساسان و کیان دارد.

او در ۱۳۸۰ در نقش یک بیمار قلبی در فیلم اتانازی ، و سپس تیک آف (۱۳۸۱) وارد سینما شد. بازیگری در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی تب سرد (۱۳۸۲) آغاز و در مجموعه پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰) و سرنوشت (۱۳۸۶) به خوبی شناخته شد.

سولماز غنی متاهل بوده و با علی رحیمی ازدواج کرده است، علی رحیمی متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۷ نوازنده و هنرمند ایران و همسر سولماز غنی بازیگر است، سولماز غنی و همسرش مدتی را در استکهلم سوئد زندگی کرده اند و هم اکنون هم در ایران و هم در خارج از کشور زندگی می کنند.

نحوه آشنایی سولماز غنی و همسرش:
شقایق فراهانی فیلمی بازی کرد به نام «تجریش ناتمام» که فرصت اکران پیدا نکرد اما شقایق دوست داشت فیلم دیده شود؛ به همین خاطر اکرانی خصوصی در خانه اش برگزار کرد و فیلم را برای دوستان و همکاران نمایش داد.

علی هم مانند من از دوستان شقایق بود و ما اولین بار آنجا یکدیگر را دیدم و با هم آشنا شدیم. خلاصه شروع آشنایی مان از آن شب بود و حدود سه، چهار ماه پس از آشنایی هم همدیگر را می دیدیم و معاشرت داشتیم.

پس از این مدت به هم علاقه مند شدیم و شکل رابطه مان جدی تر شد و حالا هم که رسیدیم به اینجا.

Visits: 13