زندگی نامه سودابه حسنی دخت/خداحافظی از صدا و سیما
زندگی نامه سودابه حسنی دخت/خداحافظی از صدا و سیما
سودابه حسنی دخت مجری شبکه خبر صداوسیما می باشد و سال ها به عنوان گوینده خبر و مجری در شبکه های مختلف تلویزیونی از جمله شبکه خبر فعالیت داشت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سودابه حسنی‌دخت، مجری و گوینده خبر، در سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. او تحصیلات خود را در رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ فارغ‌التحصیل شد. سپس در رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز ادامه تحصیل داد و در سال ۱۳۸۶ مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرد.

سودابه حسنی دخت به عنوان گوینده خبر در شبکه‌های ۱ و همینطور شبکه خبر سابقه فعالیت دارد علاوه بر این مجری صدا و سیما نیز می‌باشد، سودابه حسنی دخت تجربه مصاحبه‌های زیادی با چهره‌های مطرح در بخش خبری را دارد.

سودابه حسنی دخت پس از دو دهه کار در صدا و سیما و تلویزیون در پایان بازنشسته شده و اخبار برکناری تکذیب شده است.

در ماه‌های اخیر خبرهایی درباره فاصله گرفتن مجریان تلویزیون با صدا و سیما به یکی از اخبارهای داغ مبدل گردیده بود و شخصیت‌های مطرح بسیاری از دنیای مجری‌گری فاصله گرفته بودند و اکنون هر غیبتی از سوی مجری های در تلویزیون به عنوان فاصله گرفتن ویا وداع از این سمت بیان می‌شود.

وی متأهل است، سودابه حسنی دخت می گوید: همیشه گفته ام شوهرم مرد بسیار خوبی است. هیچ وقت درآمدم را خرج مخارج خانواده نمی کنم چون همسرم روی درآمد من حساب نمی کرد. بعد از ازدواج شروع به کار کردم و ادامه تحصیل دادم. چون دوست دارم کار کنم و درس بخوانم و همسرم مانعی برای پیشرفت من نیست.

Visits: 32