زندگی نامه سرنا امینی/بلاگر طنز
زندگی نامه سرنا امینی/بلاگر طنز
سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سرنا امینی متولد ۲۸ دی ماه سال ۱۳۷۲ در مشهد میباشد او واینر و کمدین بوده ودر اینستاگرا فعالیت میکند و بـه شهرت رسیده اسـت تحصیلات او در مقطع دانشگاهی میباشد و پس از اتمام تحصیلات دریک پیج ایستاگرامی شروع بـه فعالیت کرد او ابتدا تصاویر شخصی خود می گذاشت و سپس بـه صورت خیلی اتفاقی وارد کار طنز شد و توانست موفقیت بسیاری را دراین زمینه کسب نماید.

سرنا فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، سلین امینی، خواهر سرنا میکاپ آرتیست است.

در سال ۹۸ وقتی ۲۶ سال داشت فعالیت خود را با ساخت کلیپ و دابسمش آغاز کرد. آن موقع فقط ۲۴ نفر فالوور داشت. بعد از آن با حمایت و تشویق خانواده ساخت کلیپ را شروع کرد و بعد از چند ماه شناخته‌تر شد و تعداد فالور‌هایش میلیونی شد.

او زمانی که به عنوان عکاس مجالس کار میکرد، یک همکار خانم داشت که با معرفی ایشان به خانواده همسرش، زمینه یک ازدواج کاملا سنتی شکل گرفت که پس از ۳ جلسه خواستگاری و آشنایی، رسما ازدواج کردند.

سرنا امینی سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۰ ساله بود با همسرش «امین شهری» ازدواج کرد، که ایشان هم در برخی کلیپ هایش گاهی بازی می کند و ثمره این زندگی یک فرزند پسر است

Visits: 34