زندگی نامه ساناز سعیدی/زندگی هنری و شهرت
زندگی نامه ساناز سعیدی/زندگی هنری و شهرت
ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از ۲۵ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۶۸ اهل تهران بازیگر ایرانی است، ساناز سعیدی فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری است .

ساناز سعیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در رشته تحصیلی خود در یک شرکت مشغول به کار شد اما به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره های آموزشی بازیگری را در کارگاه استاد زنده یاد امین تارخ گذرانده است .

فعالیت بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد و زیر نظر «فرهاد تجویدی» آموزش دید .

در سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه ای در نمایشی به نام «گمشده» بازی کرد .

ساناز سعیدی برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با بازی در چند سکانس کوتاه در سریال «پریا» اثر «حسین سهیلی زاده» در مقابل دوربین قرار گرفت او در این سریال با «عمار تفتی» هم بازی بود.

ساناز سعیدی پس از بازی در این سریال ، در سریال نفس به کارگردانی «جلیل سامان» در نقش اصلی درخشید و شناخته تر شد، کاراکتر ناهید در سریال نفس بر عهده ی او بود .

اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون و با بازی در سریال «بچه مهندس» در نقش مامان صدیقه ( مادرخوانده جواد جوادی ) برایش رقم خورد .

از سرنوشت مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و نویسندگی محمد محمودی سلطانی، روح‌الله صدیقی و سارا خسروآبادی است که از شبکه دو پخش شده‌است. این مجموعه از سال ۱۳۹۸ در چهار فصل پخش شده و در ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به اتمام رسید

Visits: 18