زندگی نامه سامان صفاری/بازیگر فیلم سرجوخه
زندگی نامه سامان صفاری/بازیگر فیلم سرجوخه
سامان صفاری متولد 30 شهریور ماه 1366، فارغ التحصیل لیسانس رشته جهانگردی می باشد، به صورت اتفاقی وارد حرفه بازیگری شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سامان صفاری (زاده ۳۰ شهریور۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون و مدل اهل ایران است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان ابتدا به فکر بازیگری نبود و برای اولین بار به پیشنهاد دوستش نیما جاویدی، در (فیلم کوتاه قیلوله) بازی کرد. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم آسیا در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد. بعد از بازی دراین فیلم کوتاه، به بازیگری علاقه پیدا کرد و به کلاس بازیگری رفت. او در سال ۱۳۸۹ با علیرضا امینی آشنا شد و در سریال «سقوط آزاد» به کارگردانی وی، بازی کرد.
سپس نرگس آبیار که بازی او را در (سقوط آزاد) دید، از او خواست تا در سال ۱۳۹۲ در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند او در یک مصاحبه گفته است که قبل از ایفای نقش یونس در شیار ۱۴۳ وقتی فیلمنامه را می خواندم مدام اشک ریختم و از ته دل خواستم که ایفای نقش یونس نسیب من بشود وی همچنین در سریال سایه بان شبکه دو سیما، نقش کوتاهی را ایفا کرد.

“سرجوخه” یکی از سریال‌های جدید تلویزیون به کارگردانی احمد معظمی و با موضوع جاسوسی – امنیتی است که سامان صفاری در آن به ایفای نقش کیان، یکی از شخصیت‌های اصلی داستان می‌پردازد. بازیگر نقش مقابل او در این مجموعه تلویزیونی، نیلوفر کوخانی است که پیش از این نیز بازی آنها در نقش زوج را در سریال “خانه امن” دیده‌ایم, سامان صفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

Visits: 29