زندگی نامه زهرا چخماقی/عکس خانوادگی
زندگی نامه زهرا چخماقی/عکس خانوادگی
زهرا چخماقی مجری تلویزیون و خبرنگار در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمده و یک خواهر به نام زینب دارد و او نیز یکی از خبرنگاران و گزارشگران صدا وسیما است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،زهرا چخماقی ۵ خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در بندرعباس به دنیا آمده است ، مدرک فوق دیپلم پتروشیمی نفت از اصفهان داشته و خبرنگاری را در دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته است .

وی مجری و خبرنگار است. اولین بار در دوره نوجوانی به همراه خواهرش زینب به عنوان گزارشگر و مجری وارد برنامه موج مروارید شدند و یک و سال نیم روی آنتن بودند. به پیشنهاد مادرش و علاقه شخصی‌اش به خبرنگاری وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد و دوره‌های خبرنگاری را زیر نظر مرتضی حیدری گذراند و در بخش فرهنگ و هنر شروع به فعالیت کرد.

خانوم خبرنگار مدتی است ازدواج کرده و متاهل می باشد، اولین اجرای زنده خود را در سال ۱۳۹۰ در شبکه ۵ انجام داد سپس به مجله خبری شبکه یک رفت و در سال ۱۳۹۳ در صدا و سیما استخدام شد.

خانم خبرنگار به سبب نوع خبرهایش در نقد عجیب هنرمندان و علایق هنری مردم همچون علی رضوانی از خبرنگاران جنجالی صدا و سیما می باشد.

زهرا چخماقی خبرنگار از جمله خبرنگاران و گزارشگران چادری صدا و سیماست. او به تازگی در بخش خبر نیز فعالیت می کند و برنامه ای را با چالش کشیدن سلبریتی ها و خبرهای داغ فضای مجازی با نام داغ های مجازی را اجرا می کند.

برنامه ای که تاکنون با چالش کشاندن فعالیت و جنجال های چهره های مشهور ایرانی مخصوصا بازیگران و خوانندگان به آنها حمله کرده و انتقادهای تندی را از آنها می کند.

حمله به مسعود صادقلو و حمله به ماجرای عروس سفیر ایران در دانمارک و از این قبیل جنجال ها که به برنامه ای پر حاشیه تبدیل شده است.

Visits: 76