زندگی نامه رویا نونهالی/بازیگر و داور عصرجدید
زندگی نامه رویا نونهالی/بازیگر و داور عصرجدید
رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران ، بازیگر و کارگردان می باشد فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه تهران می باشد که با نقش ناتاشا در سریال خواب و بیدار شناخته شد و در برنامه عصر جدید نیز داوری می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. رویا نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی در تهران متولد و بزرگ شد و در مدرسه ژاندارک تحصیل کرد اما اصالتا اهل روستای تاکر بخش بلده شهرستان نور استان مازندران است.رویا نونهالی چهار خواهر دارد و پدرش سال ۹۱ درگذشت.

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال ۱۳۴۵ و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش می باشند بیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند.

رویا نونهالی بازیگری را از صحنه تئاتر شروع کرد. نخستین تجربه  او در تئاتر مربوط به سال ۱۳۶۲ است. او پس از چند سال کار در تئاتر اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۶۶ را بازی کرد، نام این فیلم “یار در خانه و …” بود که به کارگردانی خسرو سینایی ساخته شد.

یک سال بعد یعنی سال ۱۳۶۷ او بخاطر بازی خوبی که در فیلم عروسی خوبان ارائه داد، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

Visits: 8