زندگی نامه حدیث و ثنا نظری/دو خواهر نابغه ی قرآنی
زندگی نامه حدیث و ثنا نظری/دو خواهر نابغه ی قرآنی
حدیث نظری ۱۵ ساله ،کم سن ترین دانشجوی ارشد قرآن و حدیث دانشگاه اصفهان از پایان نامه خود با عنوان بررسی رابطه اسما الحسنی در قرآن با زمان نزول سوره ها دفاع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حدیث نظری حافظ کل قرآن که از ۳ سالگی کل قرآن را حفظ کرده و خواهرش ثنا نظری مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی گرفته و بازتاب گسترده ای در فای مجازی و در بین مردم داشته است.

حدیث نظری متولد دهه ۸۰ و ثنا نظری متولد دهه ۹۰ در یکی از روستاهای فریدونشهر اصفهان است. حدیث توسط راهنمایی مادرش و گوش دادن به قرائت های اساتید قرآن را حفظ کرده، اما ثنا خواهر کوچکترش کاملا خودآموز و بدون استاد و کلاس توانسته در ۳ سالگی حافظ کل قرآن شود.

ثنا نظری نخبه قرآنی سوره حمد را به ۵ زبان (عربی، فارسی، انگلیسی، ترکی‌استانبولی و فرانسوی) در برنامه محفل خواند و تسلطش به خواندن قرآن به ۵ زبان زنده دنیا باعث گفتی و حیرت تماشاگران و کارشناسان برنامه شد!

خانواده نظری از اهالی روستاهای فریدونشهر اصفهان که صاحب سه فرزند هستند، این خانواده پنج نفره صاحب دو نخبه قرآنی باشد.

حدیث و ثنا نظری دو خواهر حافظ قرآن هستند که در برنامه محفل روز ۲۴ فررودین ۱۴۰۲ حضور پیدا کردند و تلاوت قرآن بسیار زیبایی را اجرا کردند که توانایی ثنا در خوانده سوره حمد به پنج زبان مختلف همه بینندگان و مخاطبان را شوکه کرد

ثنا نظری، دختر ۷ ساله فریدونشهری که تا سه سالگی حافظ کل قرآن کریم شد با حضور در محفل درباره نحوه حفظ کل قرآن گفت: از یک سالگی با گوش کردن به آیات قرآن حفظ این کتاب آسمانی را آغاز کردم و در سه سالگی حافظ کل قرآن شدم. الان چهار سال و نیم است که حافظ قرآن هستم.

Visits: 35