زندگی نامه بیژن بنفشه خواه/زندگی شخصی و ازدواج
زندگی نامه بیژن بنفشه خواه/زندگی شخصی و ازدواج
بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش های کمدی سینما و تلویزیون که فرزند مرحوم محمود بنفشه خواه از بازیگران فقید ایران می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بیژن بنفشه‌ خواه بازیگر ایرانی ،فرزند رضا بنفشه‌ خواه و برادرزاده ی محمود بنفشه‌ خواه، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ در تهرا است او فارغ‌ التحصیل مقطع لیسانس در رشتهٔ نقاشی میباشد.

بیژن بنفشه خواه در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۱ ساله بود با سریال پیک شادی برای کودک و نوجوان وارد تلویزیون شد و با فیلم رقص شیطان در سال ۷۹ اولین تجربه خود را در سینما به دست آورد .

بنفشه خواه در سال ۱۳۸۱ با سریال « بدون شرح» در میان مخاطبان شناخته شده، سپس با حضور در سریال های « مرد دوهزار چهره» و « قهوه تلخ» به اوج شهرت رسید.

او سال ۱۳۸۸ در سن ۳۶ ساگی با خانمی به نام نسیم صحرایی ازدواج کرد. این بازیگر دو فرزند به نام‌های امیر علی و یاسمین دارد.

بیژن بنفشه‌خواه یکی از محبوب‌ترین بازیگران کمدی ایران است و در آثار طنز بسیاری بازی کرده.او به عنوان به‌یاد‌ماندنی‌ترین بازی‌هایش، این چهار مجموعه‌ی تلویزیونی را انتخاب می‌کند: «پژمان»، «ساختمان پزشکان»، «بدون شرح» و «راه طولانی».

البته بیژن بنفشه‌خواه علاوه بر بازیگری، فعالیت در حوزه‌های دیگر را نیز تجربه کرده؛ مثل اجرای مسابقه‌ی بازیگری «ستاره ۲۰» که تازه‌ترین فعالیت هنری‌اش محسوب می‌شود.

Visits: 5