زندگی نامه امیر حسین صدیق/بازیگر آقای پدر در زی زی گولو
زندگی نامه امیر حسین صدیق/بازیگر آقای پدر در زی زی گولو
امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران بازیگر و مجسمه ساز است، تحصیلکرده مقطع دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد که فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش آقای پدر در زی زی گولو به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران است، فارغ التحصیل دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد ، فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش آقای پدر در زی زی گولو به شهرت رسید.

پدرش ، علی صدیق را در ۷ سالگی در اثر سانحه رانندگی از دست داده و زهره دهسنگی مادرش می باشد.

فعالیت هنری خود را بعد از گرفتن دیپلم از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۹ ساله بود بصورت حرفه ای با تئاتری بنام پیروزی در شیکاگو به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی آغاز کرد.

امیرحسین صدیق کارهای زیادی در حوضه سینمایی و تلویزیون انجام داده است و مدتی هم در رادیو مجری گری کرده است.

امیرحسین صدیق در بهمن ماه سال ۹۷ با خانم باران خوش اندام شاعر و تصنیف سرای کشورمان ازدواج کردند


وی اصرار زیادی دارد تا در کارهای مرضیه برومند بازی کند و در این رابطه می گوید: من در ابتدای جوانی این فرصت را داشتم که با خانم مرضیه برومند و طرز تفکر و شیوه کار او آشنا شوم و سعی کرده‌ام که همیشه هر طوری شده خودم را در گوشه‌ ای از کارهایش بگنجانم، این اصرار خودم بوده است.
البته همیشه هم در قالب بازیگری نبوده و از طراحی صحنه تا برنامه‌ ریزی و دستیاری و هر کار دیگری دوست داشته‌ام که این همکاری ادامه پیدا کند. خودم این همکاری را به منزله نوعی دانشگاه بیست و چند ساله می‌دانم و درس‌ های زیادی را از خانم برومند یاد گرفته‌ ام.

Visits: 10