زندگی نامه الهام طهموری/از مدلینگ تا بازیگری
زندگی نامه الهام طهموری/از مدلینگ تا بازیگری
الهام طهموری متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک و صنایع دستی می باشد که از هنرستان بازیگری را آغاز کرد تا اینکه در تئاتر با همسرش آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،الهام طهموری ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان زاده شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است. فرزند دوم خانواده است و خواهر بزرگترش افسانه نام دارد.

او یک برادر نیز دارد. او مدتی را به عنوان مدل فعال بود اما به عنوان شغل اصلی و ثابت به آن نگاه نمی کند، پس از گذراندن دوره‌ های بازیگری، از سال ۱۳۸۵ وارد عرصه بازیگری شد.

سال ۱۳۹۰ در ۲۳ سالگی توانست اولین بار در سریالی بنام شکست سکوت، محصول شبکه استانی اصفهانی، بازی در جلوی دوربین را تجربه کند.

او فعالیت های خودرا با بازی در تئاتر شروع کرده اسـت. الهام طهموری با بازی در سریال نفس گرم با همبازی شدن با مرجانه گلچین، حامد کمیلی و چند بازیگر مطرح توانست بـه شهرت برسد.

او در سریال پدر در کنار بازیگران مطرحی همچون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، سینا مهراد ایفای نقش میکند.

الهام طهموری ۲۷ مردادماه ۹۷ با حامد احمدجو، از بازیگران حرفه ای تئاتر ازدواج کرد. الهام طهموری و همسرش یک زوج آرام و بی حاشیه هستند. این زوج در سریال پرستان باهم همبازی بوده اند.

از آثار دیگر وی که در کارنامه هنرپیشگی خود دارد می توان به سریال نفس گرم در نقش سمیرا و فیلم سینمایی تقصیر من نیست اشاره کرد.

فیلم سینمایی تقصیر من نیست ، ساخته اسماعیل میهن دوست است که وی را برای کاراکتر نقش اول فیلم انتخاب شده بود.

وی را باید از معدود بازیگران تلویزیونی دانست که بیشتر در مجموعه ها و سریال های تلویزیونی دیده می شود و در این رسانه به مخاطبان معرفی شده است.

Visits: 17