زندگی نامه المیرا شریفی مقدم/عکس خانم مجری و خانواده اش
زندگی نامه المیرا شریفی مقدم/عکس خانم مجری و خانواده اش
المیرا شریفی مقدم متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز، خبرنگار است، فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی و دانشجوی فوق لیسانس علوم ارتباطات می باشد که ادعا دارد بدون پارتی وارد سازمان صدا و سیما شده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر متولد سال ۱۳۶۰ در شهر تبریز است. مدرک کارشناسی ارشد میکروبیولوژی دانشگاه آزاد را دارد. او در سال ۱۳۷۹ از طریق آزمون وارد شبکه خبر شد. او از زمان کودکی به گویندگی علاقه داشت و همیشه ادای آقای محمدرضا حیاتی را در می آورد.

مادر المیرا در دبیرستان دخترانه به عنوان ناظم فعالیت میکرد. المیرا شریفی مقدم  یک برادر دارد. پدر او در سن ۱۲ سالگی کشته شد و قاتل وی پس از گذشت چندین سال، هنوز پیدا نشده است.

المیرا شریفی مقدم ازدواج کرده است و همسر او گزارشگر ورزشی شبکه خبر به نام داود عابدی می باشد. این زوج، صاحب دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل متولد ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ و امیر ارسلان متولد ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ هستند. خانم شریفی مقدم به خاطر تولد این دو فرزند، به مدت یکسال و نیم در زمینه ی گویندگی فعالیت نداشته است.

داوود عابدی همسر خانم شریفی مقدم در آبان ۱۴۰۱ در شبکه خبر و در یک پست اینستاگرامی از صداوسیما خداحافظی کرده است.

داود عابدی درخصوص همسرش می گوید: المیرابه خاطر من برای فعالیت در شبکه خبر، همه سعی اش را کرد.

المیرا شریفی مقدم در ادامه ی اظهارات همسرش میگوید:« بله من آقای عابدی را از دوران بچگی در تلویزیون می دیدم و از هوادارانش بودم.»

اینک داوود عابدی، قصه اصلی را این چنین می گوید:« من از زمان قبل، با عموی همسرم آشنایی داشتم. او یک بار به من گفت که برادرزاده ی من به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. تصور من این بود که برادرزاده اش آقاست و الکی به او گفتم که هوایش را دارم ولی زمانیکه به تحریریه رفتم و خانم شریفی مقدم، خودش را معرفی کرد؛ تازه متوجه شدم که منظور دوستم ایشان بود و از همانجا به فکر ازدواج با خانم شریفی افتادم و مراقبت های ویژه آغاز شد. سرانجام با یکدیگر در سال ۸۲ ازدواج کردیم.

Visits: 875