زندگی نامه افسانه پاکرو/بازیگر
زندگی نامه افسانه پاکرو/بازیگر
افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است ،مجرد است ،فوق دیپلم گرافیک دارد ،آرام و کم حرف است ،عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

افسانه پاکرو در اهواز بدنیا آمده اما اصالتا اهل تبریز و بزرگ شده تهران است اما خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند و یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

افسانه پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاس حمید سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شد و پس از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و باعث شد که بسیار معروف شود.

از جمله فعالیت های هنری وی می توان به محوکمین بهشت، رسم عاشقی، رویای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل و … اشاره کرد.

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم. مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود !

Visits: 15