زندگی نامه آناهیتا درگاهی/حواشی طلاق و ازدواج مجدد
زندگی نامه آناهیتا درگاهی/حواشی طلاق و ازدواج مجدد
آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر و نقاش است،فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد و از ۲۹ سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران نقاش و بازیگر زن ایرانی است، فارغ التحصیل فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر است؛ او علاوه بر هنر نقاشی خود تجربه بازیگری در سینما تئاتر و فیلم کوتاه را نیز دارد ، ازدواج و طلاق پر سروصدایی هم داشت.

آناهیتا درگاهی فعالیت هنری خود را با نقاشی آغاز کرد و از سن ۲۹ سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد

او از ۷ سالگی با تشویق پدرش نزد «عباس کاتوزیان» استاد شناخته شده، نقاشی را شروع کرد و تا ۲۲ سالگی زمان فوت این استاد نزد او به یادگیری نقاشی پرداخت.

کم کم در عرصه نقاشی دیده شد تا اینکه با برگزاری نمایشگاه های متعدد در «کاخ دیواران» ، «گالری سیحون» ، «موزه کاخ سفید» و «جم آرت» دوبی به شهرت رسید.

آخرین نمایشگاه او به نام «فصل من کجاست» از ۱۸ تا ۲۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ در گالری آریانا برگزار شد .

آناهیتا درگاهی همچنین تجربه طراحی پوسترهای زیادی هم دارد .

در سال ۱۳۹۳ با پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی پرسپولیس یعنی علی پروین ازدواج کرد ، پروین بارها در نمایشگاه های نقاشی وی شرکت کرد و همواره وی عزیز کرده خانواده وی بود، این زوج صاحب فرزند نبودند.

این بازیگر ، نقاش و تهیه کننده که در فیلم جدید موتمن اولین تجربه سینمای اش را پشت سر گذاشته درباره خبرهایی که در رسانه ها با عنوان عروس علی پروین بازیگر شده است گفت :من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

محمد پروین نیز در مصاحبه در واکنش به خبر طلاق گفت :اتفاقا به خودم هم زنگ زدند و ماجرای این خبر و طلاق را گفتند اما من اصلا طلاق نگرفتم روحم هم از این ماجرا خبر ندارد و بهتر است مخاطبان مجددا در این خصوص حدس بزنند،ولی مدتی بعد این خبر تایید شد.

اشکان خطیبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم ، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

Visits: 17