زندگی نامه آلا خامه یار/مجری تلویزیون
زندگی نامه آلا خامه یار/مجری تلویزیون
آلاء خامه‌یار در یك خانواده مذهبی متولد شده، دوران كودكی را در یكی از خیابان‌های محله دولت گذرانده و به دلیل شغل پدرش چند سالی را در لبنان و كویت زندگی كرده است. خامه‌یار در 14 سالگی در مدت زمان یك سال توانست از مؤسسه قرآن‌پژوهان، آموزش اصولی قرآن را بیاموزد و حافظ كل قرآن شود. او فارغ‌التحصیل كارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضر به عنوان مجری ثابت شبكه امید فعالیت می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آلا خامه یار متولد ۲ مرداد ۱۳۷۰ در تهران مجری تلویزیون اهل ایران است، او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علامه طباطبایی است و به دلیل اجرا در شبکه امید به شهرت رسید.

او دوره های مختلف فن بیان و همچنین دوره های گویندگی و اجرای دانشکده خبر را گذرانده است.

آلاء خامه‌یار در یک خانواده مذهبی متولد شده، دوران کودکی را در یکی از خیابان‌های محله دولت گذرانده و به دلیل شغل پدرش چند سالی را در لبنان و کویت زندگی کرده است. خامه‌یار در ۱۴ سالگی در مدت زمان یک سال توانست از مؤسسه قرآن‌پژوهان، آموزش اصولی قرآن را بیاموزد و حافظ کل قرآن شود.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضر به عنوان مجری ثابت شبکه امید فعالیت می‌کند.

می گوید فعالیت حرفه‌ای در رسانه را از سال ۸۷ با گویندگی در رادیو قرآن آغاز کردم و بعد از دو سال فعالیت در آن رادیو، وارد شبکه تلویزیونی جام‌جم شدم.

برنامه صبح ایمان و اخبار ۱۱۴ ثانیه در رادیو قرآن، برنامه فرشته‌های آسمونی و برنامه‌هایی با موضوع مهدویت در شبکه جام‌جم، آیتم معرفی کتاب در برنامه همیشه خونه شبکه آموزش، برنامه‌های چاپارخانه، آسمونی، فوق‌العاده و قاب امید در شبکه امید و همچنین اجرای صحنه‌ای برنامه‌هایی است که تا به حال اجرا کرده‌ام.

آلا خامه یار ازدواج کرده و متاهل است.

Visits: 135