زندگینامه عالم ربانی مرحوم آیت‌الله میرزا احمد نصیرالاسلامی
زندگینامه عالم ربانی مرحوم آیت‌الله میرزا احمد نصیرالاسلامی

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاضل گرامی، عالم ربانی مرحوم آیت الله میرزااحمد نصیرالاسلامی فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرزایحیی نصیرالاسلامی از اساتید عالی رتبه حوزه علمیه اراک بودند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاضل گرامی، عالم ربانی مرحوم آیت الله میرزااحمد نصیرالاسلامی فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرزایحیی نصیرالاسلامی از اساتید عالی رتبه حوزه علمیه اراک بودند.

نصیرالاسلامی گفت: این عالم وارسته سال ۱۳۱۲ در روستای دهنو صمصام از توابع شهرستان خمین بدنیا آمد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن عالم فرزانه از اساتید مبارز شهر اراک و فقهاء نامدار تحصیل کرده حوزه علمیه اراک و بیش از چندین دهه امام جماعت مسجد الرحمان شهر اراک و واقف و متولی موقوفات این مسجد بودند. ایشان از علماء دانشمند منطقه و در رفع نیازهای دینی ، فرهنگی و اجتماعی مردم اراک و خمین و زادگاه خود بسیار می کوشیدند.


حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این عالم وارسته عاشق و دلسوخته اهلبیت علیهم السلام بودند و همچنین ایشان یار دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بودند و در راه پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی از جهادگران و پیشگامان این عرصه بودند و در این راه زندان ساواک را تحمل کردند.

Visits: 178