روایت تلخ زندگی شخصی ستاره آرسنال: آرتتا نجاتم داد.
روایت تلخ زندگی شخصی ستاره آرسنال: آرتتا نجاتم داد.
آرون رمزدیل،ستاره آرسنال، از اتفاقات تلخی که فصل گذشته برایش رخ داد و همراهی میکل آرتتا در آن دوران صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه،رمزدیل فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال بود و نقش مهمی در صدرنشینی طولانی مدت این تیم در لیگ برتر انگلیس ایفا کرد.

این بازیکن در طول دوران حضورش در آرسنال توانست اعتماد آرتتا را جلب کند و این مربی اسپانیایی به او فرصت درخشش در دروازه این تیم را داد و در عین حال در شرایط سختی از او حمایت کرد.

او در گفتگو با The Player’s Tribune اظهار داشت: «اتفاقاتی در زندگی ما هست که مردم اطلاعی از آن ندارند. پس از قرار گرفتن در صدر جدول و حضور در اولین جام جهانی عمرم، من و همسرم فهمیدیم که در انتظار اولین فرزندمان هستیم. آرتتا هم به من مرخصی بیشتری داد تا به سفری کوتاه برویم.

این بهترین دوران زندگی‌مان بود. گفتن این حرف آسان نیست اما مردم باید بدانند… در مسیر پرواز برگشت به خانه بود که فرزند ما سقط شد. نمی‌توانم درد آن پرواز شش ساعته تا لندن را توصیف کنم اما می‌خواهم کسانی که این شرایط را دارند بدانند که تنها نیستند.

وقتی برگشتم به افراد زیادی نگفتم چه اتفاقی رخ داده است، فقط به اعضای خانواده و بعضی از هم تیمی‌هایم و آرتتا. او رفتاری فوق العاده داشت. حتی در میانه کورس قهرمانی که فشار زیادی روی باشگاه بود، از من پرسید که آیا نیاز به مرخصی و استراحت دارم یا نه. او فراتر از مسئولیتش عمل کرد تا مطمئن شود که حال من و خانواده‌ام خوب است. بازیکنان برای او بسیار مهم هستند. آرتتا ناجی من شد و من تا ابد به خاطر رفتاری که با اندوهم داشت سپاسگزارش هستم.»

Visits: 4

  • منبع خبر : ورزش سه