رسالت خبرنگار توسعه سیاسی و برجسته‌سازی مردم‌سالاری دینی است
رسالت خبرنگار توسعه سیاسی و برجسته‌سازی مردم‌سالاری دینی است
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: رسالت خبرنگار در سال انتخابات توجه به توسعه سیاسی با تاکید بر شکل‌گیری رفتارهای سیاسی متعادل در راستای وحدت عمومی، مشارکت و برجسته‌سازی مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سید عبدالعزیز موسوی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها در جامعه مرهون تلاش‌های بی وقفه اصحاب رسانه است گفت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه‌هاست.

موسوی افزود: در عصر حاکمیت تولید محتوا و انفجار اطلاعات نقش خبرنگار در تبیین عینی و راستین متمایز است، خبرنگاران با شناخت نیازهای جامعه، مشکلات و ضعف‌ها را با تکیه بر اخلاق و قانون و حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل می کنند و با معرفی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا می‌سازند و بی توقع  موجب بهبود اوضاع و شرایط جامعه می شوند.

 موسوی عنوان کرد: در این برهه از زمان که مقابله با برنامه‌های دشمن از طرفی و فراهم‌آوردن زمینه حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو از طرف دیگر از مهم‌ترین اولویت‌هاست رسالت خبرنگار، توسعه سیاسی مطلوب مبتنی بر شکل‌گیری رفتارهای سیاسی متعادل است و بی‌شک خبرنگاران متعهد و معتمد با ایجاد فضای امید بخش، وحدت عمومی، مشارکت، مسؤولیت‌پذیری جامعه را رقم می زنند و خود برگی زرین از تاریخ مردمسالاری دینی در کشور عزیزمان خواهند شد.

Visits: 2