رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه فارس بدون مشکل در حال انجام است
رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه فارس بدون مشکل در حال انجام است
رییس ستاد انتخابات فارس گفت: از ساعت هشت صبح و آغاز رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تاکنون، فرآیند رای گیری بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،اسماعیل قزل سفلی افزود: ۸۲۰ شعبه اخذ رای در این ۲ حوزه آرای مردم را اخذ خواهند کرد که از این تعداد ۴۹۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان که انتخابات به شکل تمام الکترونیک در حال برگزاری است تاکنون هیچ مشکلی در فرایند رای گیری ایجاد نشده و تمام عوامل اجرایی در تلاش هستند تا در فرصت باقیمانده تا پایان رای گیری یعنی ساعت ۱۸، شرایط پاایدار بماند.

او اظهار کرد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز که انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک در حال برگزاری است تا این لحظه روند کار به خوبی و بدون مشکل در حال انجام است.

رییس ستاد انتخابات فارس افزود: ساعت پایان رای گیری ۱۸ است و پیش بینی می شود که حداقل برای یک ساعت تمدید شود.

قزل سفلی، حضور مردم در انتخابات را به ویژه در ساعت های اولیه صبح خوب توصیف کرد و افزود: هم اینک نیز روند حضور مردم در پای صندوق ها رای رو به افزایش است و امیدواریم مردم با مراجعه به شعب اخذ رای نسبت به دادن رای اقدام کنند و این کار را به لحظات آخر موکول نکنند.

در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز امروز مشخص خواهد شد.

Visits: 2