راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی موسسات قرآنی استان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه هم اندیشی و تجلیل از مدیران موسسات قرآنی به همت استانداری و اتحادیه موسسات قرآنی استان در دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد ابتدا مدیرعامل اتحادیه قرآنی به بیان عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتحادیه پرداخت و بعد از آن تعدادی از موسسات قرآنی مشکلات موسسات را مطرح کردند.

سید خدادوست موسوی سادات با اشاره به اینکه ۷۳ موسسه قرآنی و بیش از ۱۰۰۰خانه قرآنی ثبت شده در استان فعالیت می‌کنند ، گفت: موسسات قرآنی با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم با کمک استانداری و همراه بودن با اتحادیه قرآنی این موارد رفع شود.

 وی با بیان اینکه حمایت‌های استانداری در فعال‌تر شدن موسسات قرآنی نقش عمده و بسزایی دارد، گفت: فعالین قرآنی فاقد بیمه هستند که نماینده بیمه فعالین قرآنی در استان آماده خدمت به این افراد است.

مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تقریبا تمام مسیرها را برای رفع مشکلات موسسات طی کردیم و تا زمانیکه به عنوان مدیر اتحادیه قرآنی هستم از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به موسسات قرآنی دریغ نخواهم کرد.

خدادوست افزود: برای کمک‌ به موسسات قرآنی با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ، مدیرکل برنامه و بودجه ، صدا و سیما،مدیرکل بنیاد مسکن ،معاون عقیدتی فراجا، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و …جلسه برگزار کردیم و برای رفع مشکلات موسسات قدم بر داشته‌ایم و منتظر نتایج این جلسات هستیم.

وی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری قرآنی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری هم از زحمات اتحادیه و موسسات قرآنی قدردانی کرد و در پایان با حضور پیوند معاون استاندار با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های موسسات قرآنی تقدیر به عمل آمد.

Visits: 1