رئیس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بر دهان آمریکا زد
رئیس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بر دهان آمریکا زد
امام جمعه یاسوج گفت: رئیس جمهور و سازمان ملل متحد شجاعانه و تحسین برانگیز بر دهان آمریکا زد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، نماز جمعه آخرین روز از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی اقامه شد.

حسینی با بیان اینکه آینده انسان فقط مربوط به این جهان نیست نباید واقعیت‌ها را تحریف کنیم گفت: انسان ابدیتی در پیش دارد و انسان تنها زمانی آزاد و رهای مطلق خواهد شد که پس از زندگی وارد بهشت شود.

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از خطبه‌ها به شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت ولی عصر اشاره کرد و گفت: وجود امام معصوم در عالم تکوین یک ضرورت و مانند روح در بدن است امام معصوم روح عالم است و اگر نباشد این دنیا هم وجودی ندارد.

حسینی به ۳۱ شهریور روز آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: در صورتی که به تازگی انقلاب کرده بودیم دشمن با جنگ خود فشار حداکثری بر این کشور وارد کرد می‌گفتند بهترین موقع است که انقلاب را سرنگون کنیم اما به برکت خون شهدا و ایمان مردم نقشه شوم دشمن شکست خورد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز همه استکبار در برابر ما زمین گیر شدند ضربات کشنده‌ای خورده‌اند آمریکا دچار افول و مرگ شده است فبلا همه از نام آمریکا می‌ترسیدند اما امروز دیگر برای جهان اهمیتی ندارد.

حسینی به پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران سلاح‌هایی دارد که آنها تصور هم نمی‌کنند تنها مقدار جزئی را به آنها نشان می‌دهیم و اگر دست از پا خطا کنند زمین‌های آنها را شخم می‌زنیم.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل شجاعانه سخنرانی کرد و بر دهان آمریکا زد آفرین بر این رئیس جمهور شایسته که جانانه دفاع کرد و چقدر خوب حرف زد و چقدر به دنیای امروز امید داد که پایان استکبار و استعمار فرا رسیده است.

وی به برخی از آدم‌های ضعیف و حقیر اشاره کرد که از گذشته تاکنون وجود داشته‌اند و در خصوص آنها گفت: عده‌ای منافق و مزدور و آلت دست هستند که می‌خواهند امنیت کشور را به هر بهانه‌ای به هم زنند.

حسینی بیان کرد: آدمی سکته کرده اما پیراهن عثمان به دست می‌گیرند و شبکه‌های معاند بی بی سی و اینترنشنال هرچه می‌خواهند می‌گویند و کیست که نداند تیم تروریستی آنها در پی ترور پدر این فرد بودند تا فتنه‌ای دیگر برپا کنند.

وی با بیان این که این عده مدافع حقوق بشر شده‌اند گفت: جنایات آمریکا و اسرائیل را نمی‌بینند این‌ها باطل و شیطانی هستند و تحت ولایت شیطان قرار دارند وظیفه امروز ما ایستادگی در مقابل استکبار است مثل دفاع مقدس که محکم ایستادیم و مفتخریم به این شعار که نان بلوط می‌خوریم و با تفنگ برنو می‌جنگیم و در برابر تحریم‌ها کوتاه نمی‌آییم امروز دانه‌های بلوط ما موشک ویرانگری بر سر استکبار شده است.

Visits: 1