حوزه های انتخابیه دور دومی فارس کدامند؟
حوزه های انتخابیه دور دومی فارس کدامند؟
با اعلام نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، تکلیف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس مشخص شد و منتخبان مردم در این دوره و همچنین نامزدهایی که به دور دوم راه یافتند معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رای و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای به مجلس راه یافتند.

همچنین در این حوزه انتخابیه علیرضا پاک فطرت با ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای، ابراهیم عزیزی با ۵۲ هزار و ۷۷۳ رای، سید اسماعیل حسینی با ۴۹ هزار و ۱۱ رای و رحمت الله مرزوقی با ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد.

علیرضا پاک‌فطرت (اصولگرا) دیگر نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که در این دوره با کسب ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای به مرحله دوم این انتخابات راه یافت.

ابراهیم عزیزی (اصولگرا) دیگر نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که به دور دوم راه یافت.

وی در این دوره انتخابات مجلس ۵۲ هزار و ۷۷۱ رای کسب کرد .

سید اسماعیل حسینی (اصولگرا) سومین نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که با ۴۹ هزار و ۱۱ رای به دور دوم این انتخابات راه یافت.

رحمت الله مرزوقی (اصولگرا)، دیگر نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است.

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد:
انتخابات در حوزه این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است.

در دور نخست اسفندیار عبدالهی (اصولگرا) ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و سیرویس سجادیان (اصولگرا) ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای را از آن خود کردند.

Visits: 7