جفای مسؤولان به تیم فوتبال بویراحمد/تراژدی تیم شهرداری یاسوج در حال تکرار است
جفای مسؤولان به تیم فوتبال بویراحمد/تراژدی تیم شهرداری یاسوج در حال تکرار است

کاپیتان تیم فوتبال بویراحمد گفت: چرا باید یک پزشک همه زندگی خود را وقف یک تیم کند اما مسؤولان از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس بعد از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج و به دنبال آن محو تیم زاگرس از صحنه فوتبال ایران دیگر جوانان و نوجوانان فوتبال‌دوست یاسوجی امیدی به حضور دیگر باره یک تیم از این شهر در لیگ‌های معتبر کشوری نداشتند تا این که فردی عاشق ورزش و فوتبال به نام دکتر محمد رستمی با هزینه شخصی و تنها به عشق جوانان یاسوج از تیم بویراحمد در لیگ دسته سوم کشور حمایت کرد.

در همین خصوص با حسین حجازی‌پور بازیکن مطرح فوتبال کشور در سال‌های اخیر و کاپیتان تیم بویراحمد در لیگ دسته سوم فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور در تیم صبا باطری به مربی‌گری علی دایی را داشته و در تیم شهرداری یاسوج یکی از ارکان آن تیم به شمار می‌رفت به گفت‌وگو نشستیم.

حجازی‌پور قبل از هر چیز با بیان این که سال‌های زیادی از عمر فوتبالی خود را در شهر یاسوج سپری کردم اظهار کرد: ۹ سال در این شهر هستم و در تیم به یاد ماندنی شهرداری یاسوج به همراه بازیکنان و هواداران آن تیم افتخارات زیادی کسب کردیم اما به جرات می‌گویم که بهترین و سالم‌ترین لحظات زندگی ورزشی خود را در کنار تیم بویراحمد گذرانده‌ام و در این تیم فهمیدم که عاشق بودن در فوتبال را چگونه باید فهمید و احساس کرد.

بازیکن سابق تیم شهرداری یاسوج در سال‌های گذشته و کاپیتان کنونی تیم فوتبال بویراحمد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال بویراحمد توسط دکتر محمود رستمی حمایت می‌شود و همه زندگی خود را برای رونق دادن دوباره به فوتبال یاسوج کنار گذاشته و خوشبختانه با این حمایت دکتر رستمی امیدوار به حضور در رده‌های بالاتر فوتبال کشور هستیم.

حجازی‌پور که از یک سو امیدواری زیادی به آینده تیم بویراحمد دارد و از سوی دیگر دل پری از مسؤولان استانی؛ این گونه می‌گوید که متاسفانه تاکنون هیچ یک از مسؤولان استان به کمک تیم نیامده‌اند و انگار قرار است به مانند تیم فوتبال شهرداری یاسوج مسؤولان استانی و نمایندگان از زیر بار ورزش و فوتبال شانه خالی کنند.

وی با بیان اینکه تا الان که ۸ هفته از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور می‌گذرد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان توسط یک آدم عاشق فوتبال و عاشق جوانان این دیار برای ماندن تیم بویراحمد در کورس رقابت‌ها خرج شده است اظهار کرد: پاداش بازیکنان؛ هزینه خوابگاه و خوراک بچه‌ها و کرایه و هزینه رفت و آمد و حتی پول بنزین خودروی شخصی بازیکنان تیم توسط دکتر رستمی پرداخت می‌شود دریغ از این که یک مسؤول در استان از وی در خصوص این کار تشکری خشک و خالی کرده و یا حتی توضیح خواسته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال بویراحمد با بیان این که در حال حاضر بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند افزود: بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال را داشته‌اند در تیم حضور دارند بازیکنانی مثل مجید نجاتی، محمد دارابی، پیمان نصیرزاده, حامد رضوانی و انصاری و خیلی‌های دیگر و حتی دکتر رستمی برای موفقیت فوتبال این شهر مربی از دیگر استان‌ها به کار گرفته است.

وی به اهداف دکتر محمود رستمی از تیمداری و تحمل هزینه‌های سنگین اشاره کرد و گفت: رستمی به صراحت عنوان می‌کند که به دنبال موفقیت‌های بیشتر و حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و برای این موفقیت هرگز کوتاه نخواهد آمد همچنان که این تیم در برهه‌ای از شهر یاسوج خارج می‌شد اما با مردانگی رستمی و هزینه ۵۰ میلیون تومانی برای خرید امتیاز آن دوباره در یاسوج ماند.

حجازی‌پور در پاسخ به این سؤال که تاکنون چه مسؤول و فرد تاثیرگذاری برای حمایت به تمرینات تیم آمده و بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کرده‌اند اظهار کرد: هیچ شخص اثرگذار استانی از مدیرکل ورزش استان گرفته تا استاندار و نماینده و معاونین استاندار و حتی افراد رده پایین‌تر احوالی از ما و مجموعه تیم نپرسیده‌اند.

وی با اشاره به این که داوران در روز روشن در این چند هفته سر تیم را بریده‌اند و فریادرسی نداشته‌ایم از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان خواست تا برای حمایت از تیم و جلوگیری از اجحاف به تیم بویراحمد در بازی‌ها و تمرینات حضور داشته باشند و گزارش و خبر از وضعیت تیم و مشکلات آن تهیه و منتشر کنند.

کاپیتان تیم فوتبال بویراحمد به بازی‌های سخت تیم در چهار هفته آینده اشاره کرد و گفت: بازی بسیار دشواری در روز پنج‌شنبه ۹ آبان در یاسوج مقابل استقلال ماهشهر داریم و با توجه به وضعیت خوب تیم در جدول در صورت شکست رقیب می‌توانیم امیدوار به آینده تیم در مراحل دیگر باشیم.

وی از هواداران فوتبال در یاسوج خواست تا حضور همه جانبه‌ای در ورزشگاه داشته باشند و در صورت حمایت هر چه بیشتر هواداران با کادر خوب و فهیم این تیم و همچنین بازیکنان خوب آن می‌توانیم دوباره روزهای اوج فوتبال یاسوج را این بار با تیم بویراحمد رقم بزنیم.

Visits: 4