ثبت بیش از ۱۰۰۰ رویداد فرهنگی در کشور
ثبت بیش از ۱۰۰۰ رویداد فرهنگی در کشور
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این وزارتخانه یک هزار و ۸۰۰ رویداد فرهنگی تعریف شده است که به مناسبت آن اقدامات فرهنگی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری مهر،عزت‌الله ضرغامی عصر پنجشنبه در جمع مردم شهرستان فرخشهر که به مناسبت روز فرخشهر صورت گرفت، اظهار کرد: کار بسیار خوبی انجام گرفت که شهرستان فرخشهر ارتقا سازمانی پیدا کرد.

وی افزود: روز فرخشهر یعنی روز همه خوبی‌ها، ارزش‌ها، جوانان و فرهنگ، فرخشهر شهر فرهنگ، مطالعه و… است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در این وزارتخانه یک هزار و ۸۰۰ رویداد فرهنگی تعریف شده است که به مناسبت آن اقدامات فرهنگی انجام می‌شود.

ضرغامی عنوان کرد: نظام سرمایه‌داری به دنبال یکسان‌سازی در بین کشورهای جهان است، یعنی اینکه مردم کشورها همان کاری را انجام دهند که استکبار انجام می‌دهد، اما مردم در مقابل آن‌ها می‌ایستند و اجازه یکسان‌سازی را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ پاک، ارزشمند و مستقل ایرانی است که به دنیا مصادره می‌شود و قدرت آن به مراتب از تجهیزات نظامی بیشتر است، نمونه این فرهنگ امروز در خیزش دانشجویی آمریکا دیده می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: مردم ایران باید تا جایی که می‌توانند شاد باشند و در برنامه‌های شاد شرکت کنند، شادی یک ارزش است که باید پاس داشته شود.

Visits: 1