ثبت افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو در جاده های فارس
ثبت افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو در جاده های فارس
رییس مرکز مدیریت راه های فارس گفت: هم اینک بر اساس طرح نوروزی تا ۱۱ فروردین ماه سال جاری یک میلیون و ۵۶۷ هزارو ۹۶۳ خودرو در جاده های استان فارس تردد داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،حمید احمدی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال، سه در صد افزایش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیشترین تردد مربوط محور شمال شیراز به اصفهان است، همچنین محور های شیراز یاسوج و شیراز به بوشهر در رتبه های بعدی جای دارند.

احمدی بیان کرد: تردد در ورودی های شهر شیراز با خود های سواری در روز گذشته نسبت به پارسال و در مدت مشابه سه در صد افزایش نشان می دهد.

رییس مرکز مدیریت راهداری فارس ادامه داد: بیش از ۵۸ در صد خودرو ها،ماندگاری کمتر از یک روز در استان داشته و ۶ در صد خودروها هم بین پنج تا هفت روز در استان ماندگاری داشته اند.

احمدی بیان کرد: همچنین آمار سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور تا روز گذشته ( یکشنبه ) تخلف سرعت لحظه ای و سرعت متوسط ۱۱ هزار و ۹۸۹ تخلف گزارش شده است که بیشترین تخلفات مربوط به کمربندی غربی شیراز پیش از شهرک های صنعتی گزارش شده است.

Visits: 1