تیم فوتبال «تام» کهگیلویه در انتظار حمایت مسؤولان
تیم فوتبال «تام» کهگیلویه در انتظار حمایت مسؤولان

تیم فوتبال تام کهگیلویه که جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرده در ادامه مسیر نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان است تا به سکوی قهرمانی برسد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، در حوزه ورزش شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های خوبی دارد و باید تلاش شود بستری فراهم شود تا ورزشکاران به رشد و پیشرفت برسند.

رویکرد بسیار خوب هندبال فرازبام در لیگ دسته یک اعتبار خوبی بود که به کهگیلویه و استان بخشید و اسم دهدشت را بیش از هر عرصه‌ دیگری به زبان‌ها آورد.

و این بار تیم فوتبال تام(تامرادی) کهگیلویه با موفقیت‌هایی که دارد ظرفیت ورزش در این شهرستان را به خوبی نمایان کرده و نشان می‌دهد اگر حمایت شوند حرف‌هایی برای گفتن دارند.

این تیم با دست خالی و بدون پشتوانه مالی تاکنون موفقیت‌های خوبی کسب کرده که نشان‌دهنده نبوغ ورزشکاران و نیز کادر تیم در این باشگاه است.

کمک به ورزش‌هایی چون هندبال و فوتبال سبب احیای این رشته‌ها می‌شود همهمسؤولان استانی، شهرستانی و رسانه‌ها باید با همدلی ورزش شهرستان را توسعه دهیم ظرفیت‌های بالقوه ورزشی در کهگیلویه باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد و در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

تیم تام که در رقابت‌های لیگ برتر استان توانست به مقام قهرمانی این لیگ دست پیدا کند به عنوان نماینده استان در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور راه یافت.

این تیم به امید کسب سکوی قهرمانی در لیگ دسته ۳ این روزها چشم انتظار حمایت مسؤولان استانی و شهرستان است تا به عنوان نماینده استان افتخارآفرینی کند.

در پیش بودن رقابت‌های لیگ سه این ضرورت را ایجاب می‌کند که مسؤولان هر چه سریعتر برای کمک به آمادگی تیم چاره‌اندیشی کنند.

در دیداری که جمعی از عوامل باشگاه با فرماندار داشتند مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کرده بودند و فرماندار در این دیدار گفته بود موفقیت تیم‌های ورزشی نماد هویت شهرستان است و باید حمایت شوند.

جعفر نیکبخت افزود: توسعه ورزش مستلزم نگاه فرهنگی به این حوزه است، اهداف ورزش در راستای ماموریت دستگاه‌های اجرایی و ادارات بوده بنابراین اگر موفقیتی حاصل شود برای همه است و برای کسب موفقیت باید حمایت شوند.

همچنین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی تیم با اعضای شورای شهر و برخی از مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست نقش رسانه در معرفی ظرفیت‌های ورزشی و کمک به ارتقای جایگاه این حوزه مورد تأکید قرار گرفت.

سید ابوصالح دانشفر در این باره اظهار داشت: تیم تام کهگیلویه با وجود افتخارآفرینی و موفقیت‌هایی که کسب کرده اما از نگاه رسانه‌ها دور مانده و البته این به ضعف کادر تیم در اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها برمی‌گردد.

این پیشکسوت فوتبال گفت: تیم تام در ۵۰ سال اخیر در سطح کشور رکورد استثنایی داشت و به موفقیت‌هایی در سطح کلان دست یافت.

دانشفر با اشاره به تلاش کادر فنی، بازیکنان و هیئت مدیره افزود: اگر بازیکنان تیم ترغیب و حمایت شوند می‌توانند آینده درخشانی برای ورزش شهرستان رقم بزنند.

در این نشست همچنین سید ایرج کاظمی‌جو به عنوان مدیرعامل باشگاه تام، و محمدحسین جمشیدی، فرزاد آذریان، جهانگیر افشانده، جهان وفایی، حافظ براتی و سعید جنیده به عنوان اعضای هیئت مدیره و امین سبحانی به عنوان رابط خبری باشگاه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، تام در ادامه مسیر نیازمند برنامه‌ریزی مدون، بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و حمایت مالی استاندار، مدیرکل ورزش و نماینده مردم شهرستان در مجلس و نیز همکاری همه جانبه ادارات است.

Visits: 7