تقدیر و تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین عادل از خادمان مواکب اوقاف در اربعین حسینی
تقدیر و تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین عادل از خادمان مواکب اوقاف در اربعین حسینی
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از حضور و خدمت صادقانه خادمان مواکب اوقاف در اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از حضور و خدمت صادقانه خادمان مواکب اوقاف در اربعین سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.
در متن پیام حجت‌الاسلام عادل چنین آمده است:
السلام علیک یا اباعبدالله(ع)
«قالَ رَسُولُ‌اللّهِ (صلّى‌اللّه علیه و آله): اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه‌السّلام حَرارَهً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً»
«شور و عشق وصف‌ناپذیر میلیون‌ها زائر سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین، تجلی کلام گهربار رسول مکرم اسلام است که با شهادت جگرگوشه‌اش، شعله‌ور شدن آتش عشق را در دل‌های اهل ایمان تا انتهای تاریخ دیده بود. این عظمت که امام عسگری(ع) آن را نشانه شیعه برشمرده‌اند، نوید طلوع خورشید ولایت عظمای فرزندش، حضرت مهدی(عج) است که ظهورش را در ایامی نزدیک بشارت می‌دهد و لبیک یا حسین‌ها به زودی لبیک یا مهدی خواهد شد، انشاءاللّه.
اکنون که به توفیق الهی و با همت و تلاش اصحاب وقف افتخار دیگری در خدمت به خیل عظیم زائران اباعبداللّه نصیب سازمان فخیمه اوقاف گشته تا در کنار دیگر خدمتگزاران ستاد اربعین کشور با برپایی ۳۶۵ موکب در مسیر تردد زوار و در مرزها و اعتاب مقدس، برای خدمت‌رسانی در قالب اطعام، اسکان، مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی، محافل قرآنی، خدمات درمانی و… در این راهپیمایی عظیم شرکت نماید؛ بر خود لازم می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان، از جمله مدیران و همکاران محترم سازمان اوقاف، در واحد‌های مختلف ستادی و ادارات کل استانی و شهرستانها، هیئت‌های امناء و خدام امامزادگان، مبلغان، متولیان و امناء موقوفات، خیرین و بانیان خیرات، جامعه قرآنی، پزشکان و پرستاران، اصحاب رسانه و نیروهای جهادی و سایر بزرگوارانی که همگی به‌صورت داوطلب در این عرصه حضور داشتند و شبانه‌روز برای انجام امور خالصانه در تلاش بودند، به‌ویژه از رهنمودها و حمایت‌های مستمر نماینده محترم ولی فقیه و ریاست معظم سازمان اوقاف، تقدیر و تشکر نمایم.
بی‌شک حلاوت این خدمت به درگاه اهل بیت موانع را هموار کرده و سختی‌ها را به آسانی مبدل نموده است. به شکرانه این توفیق، جبه سپاس بر درگاه الهی می‌سایم و مجددا از تلاش و زحمات بی‌وقفه همه عزیزان سپاسگزاری می‌نمایم.»
به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست
برای نوکرت هر روز عاشورا و هر جا کربلا باشد
غلامرضا عادل، دبیر ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه

Visits: 5