ترافیک پرحجم در جاده‌های فارس
ترافیک پرحجم در جاده‌های فارس
مسافران بسیاری از مناطق مختلف کشور، همزمان با تعطیلات عید فطر به شیراز و شهرستان‌های فارس سفر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فرمانده پلیس راه‌های شمال فارس گفت: بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر، شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است.

سرهنگ دهقانی افزود: در همه جاده‌های استان از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

او افزود: در جاده‌های شیراز – اصفهان، شیراز -بوشهر، شیراز -فیروز آباد، جم و عسلویه و شیراز – یاسوج، صبح و عصر هم مسیر رفت و هم مسیر برگشت، تردد نسبتا سنگینی حاکم است و پلیس برای حفظ سلامت رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را فعال‌تر کرده است.

سرهنگ دهقانی افزود: علاوه بر حضور ۲۴ ساعته پلیس به صورت فیزیکی، ۲۳۰ دوربین نظارت بر کنترل خودرو‌ها و سرعت آنها هم در جاده‌های فرعی فعالند.

سرهنگ دهقانی افزود: در تعطیلات نوروز امسال، بی توجهی به جلو، سرعت غیر مجاز، خواب آلودگی و ناتوانی در کنترل وسایل نقلیه از علل اصلی تصادفات در جاده‌ها بود و متاسفانه تعدادی از رانندگان با رعایت نکردن موارد فوق، باعث مرگ خود، همراهان و یا سایر مسافران شدند.

فرمانده پلیس راه‌های شمال فارس گفت: برای اینکه در تعطیلات عید سعید فطر شاهد چنین حوادثی نباشیم از همه رانندگان تقاضا می‌شود به تذکرات پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

Visits: 2