تأکید مقام معظم رهبری و عملکرد دولت سیزدهم در ترویج فرهنگ قرآنی
تأکید مقام معظم رهبری و عملکرد دولت سیزدهم در ترویج فرهنگ قرآنی
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دولت سیزدهم طی عملکرد خود گام های موثری برای توسعه فرهنگ قرآنی برداشته است و در این مسیر معنوی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دولت سیزدهم طی عملکرد خود گام های موثری برای توسعه فرهنگ قرآنی برداشته است و در این مسیر معنوی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری نیز ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و با همین نگاه همواره محافل قرآنی در تمامی شهرستان ها و امامزاده ها برگزار می شود.
حجت الاسلام خاموشی استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات ملی قرآن را بی نظیر عنوان کرد و گفت: استقبال مردم این خطه از این رویداد معنوی بی سابقه است که این امر نشان از گستردگی فعالیت های قرآنی در استان دارد.

برگزاری مسابقات ملی قرآن در تمامی استان ها

وی در دیدار با دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت : هر ساله به رونق فعالیت های قرآنی افزوده خواهد شد تا در جهان به عنوان یک کشور قرآنی مطرح شویم.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: رویکرد این است که مسابقات ملی قرآن در تمامی استان ها به ویژه در مناطق محروم برگزار شود تا همه از برکات معنوی آن بهره مند شوند.
حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: مردم و مسوولان خراسان شمالی نیز با میزبانی خوب در برگزاری مسابقات ملی قرآن موجب پرچمداری این استان در برگزاری رویداد معنوی قرآن شدند.
چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۹ تا ۱۸ آذرماه امسال به میزبانی شهر بجنورد در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده برگزار شد.

Visits: 4