برگزاری مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد
ضبط تصویری اجرای راه یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، ضبط تصویری اجرای راه یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هشت شرکت کننده منتخب برگزار شد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه متولی برگزاری مسابقات کشوری، شهرستانی و استانی است و در موقوفات و اماکن متبرکه نیز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش‌های قرآنی فعالیت می‌شود و همچنین دوره های مختلف آموزشی با حضور اساتید مجرب در راستای آموزش و ارتقای سطح کیفی فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شورونشاط قرآنی در بین اقشار مختلف از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بوده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه به این حدیث پیامبر اکرم (ص) اشاره کردند:« اِنَّ البَیتَ اِذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَهُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ کَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنیا؛» « خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى درخشند.»

Visits: 3