برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه
برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی اظهارکرد: اجرای این سوگواره در جوار امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها از بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است که برنامه‌های مختلفی در این مکان با همکاری هیات امنای آن درطول سال برگزار می‌شود.

امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام است که در روستای بی بی حکیمه شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده و یکی از اماکن مهم مذهبی، زیارتی و گردشگر پذیر است و در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از جایگاه شایسته ای برخوردار است و علاوه بر ساکنین استان کهگیلویه و بویراحمد، این بقعه متبرکه سالانه زائران بسیاری از راه‌های دور و نزدیک به زیارت آن مشرف می‌شوند.

Visits: 7