برخی منتخبان مردم فارس در مجلس دوازدهم مشخص شدند
برخی منتخبان مردم فارس در مجلس دوازدهم مشخص شدند
رییس ستاد انتخابات فارس گفت: منتخبان مردم استان فارس در مجلس دوازدهم در چند حوزه انتخابیه به طور قطعی مشخص شده و در برخی حوزه ها همچنان کار شمارش و تجمیع آرا ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،اسماعیل قزل سفلی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از مجموع سه میلیون و ۷۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۴۳ درصد آنها یعنی یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۹۶۷ نفر در انتخابات شرکت کردند که نسبت به دورهه قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه آباده، خرم بید، بوانات و سرچهان آقای رحیم زارع با ۲۲ هزار و ۵۷۰ رای، در حوزه انتخابیه اقلید آقای مسلم صالحی با ۱۴ هزار و ۲۳۳، در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر آقای سید موسی موسوی با ۲۵ هزار و ۱۶۷ رای، در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان آقای فرهاد طهماسبی با ۳۳ هزار و ۵۱۵ رای و در حوزه انتخابیه فسا آقای حسن علی محمدی با ۱۴ هزار و ۷۳۶ منتخبین مردم در این حوزه ها شدند.

او اظهار کرد: در حوزه انتخابیه جهرم و خفر آقای محمد رضا رضایی کوچی با ۵۴ هزار و ۵۳۵ رای، در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت آقای محمد جواد عسکری با ۴۲ هزار و ۱۰ رای، در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه آقای غلامرضا توکل شوریجه با ۲۰ هزار و ۵۲۶ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین آقای محمد مهدی فروردین با ۳۶ هزار و ۶۶۴ رای، در حوزه انتخابیه لارستان، اوز، خنج، گراش و جویم آقای علاالدین بروجردی با ۳۹ هزار و ۹۲۴ رای و در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار آقای غلامرضا دهقان ناصرآّبادی با ۳۸ هزار و ۶۱۳ رای پیشتاز رقابت ها در این حوزه های انتخابیه هستند که پس از تایید صورت جلسه‌ها از سوی شورای نگهبان و هیات اجرایی، منتخب مردم در این حوزه های انتخابیه خواهند شد.

رییس ستاد انتخابات فارس گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد آقای اسفندیار عبدالهی با ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و آقای سیرویس سجادیان با ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای به مرحله دوم راه پیدا کردند.

قزل سفلی افزود: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با شمارش آرای ۷۶۰ صندوق از مجموع ۸۷۱ صندوق تا ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح آقایان روح الله نجابت با ۶۰ هزار و ۷۰۷ رای، جعفر قادری با ۴۷ هزار ۲۷۸ رای، علیرضا پاک فطرت با ۴۳ هزار و ۷۹۷ رای، ابراهیم عزیزی با ۴۲ هزار و ۶۳۵ رای، سید اسماعیل حسینی با ۳۷ هزار و ۵۳۰ رای، رحمت الله مرزوقی با ۳۶ هزار و ۵۳۳ رای، ضرغام صادقی با ۳۳ هزار و ۸۶۴ رای و خانم منصوره طاهری با ۳۲ هزار و ۷۱۴ رای پیشتاز انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات فارس افزود: در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم و حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا فعلا تجمیع آرا در حال انجام است و با توجه به اینکه صورت جلسات بارگذاری نشده نمی توان آرا منتخبان را اعلام کرد.

در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع سه هزار و ۴۹۱ صندوق اخذ رای، آرای سه هزار و ۵۱۴ صندوق تا کنون شمارش شده که بر این اساس آقایان لطف الله دژکام با ۷۱۹ هزار و ۱۰ رای، احمد بهشتی با ۶۰۲ هزار و ۳۵۶ رای، علی اکبر کلانتری ۴۲۷ هزار و ۷۶۳ رای، سید محمد علی مدرسی طباطبایی ۳۴۱ هزار و ۲۲۷ رای و سید علیرضا دانا با ۳۰۶ هزار و ۳۷۴ رای تا الان پیشتاز انتخابات مجلس خبرگان هستند.

Visits: 16