اولین کلینیک درمان زخم جنوب کشور در جهرم راه‌اندازی شد
اولین کلینیک درمان زخم جنوب کشور در جهرم راه‌اندازی شد
کلینیک درمان زخم بنیاد خیریه موج مهربانی در بیمارستان دولتی سیدالشهدا (ع) شهرستان جهرم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، اولین کلینیک درمان زخم جنوب کشور عصر دوشنبه در بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان جهرم افتتاح و راه اندازی شد.

مدیرعامل بنیاد موج مهربانی در آئین افتتاح این کلینیک گفت: ایده راه اندازی کلینیک زخم از طریق مجمع خیرین سلامت شهرستان جهرم ایجاد شد و با یاری خدا و کمک و مساعدت خیرین بنیاد خیریه موج مهربانی این مهم به سرانجام رسید.

مهرداد الطافی افزود: این کلینیک در طبقه سوم بیمارستان سیدالشهدا (ع) جهرم قرار دارد که تجهیزات آن با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان به همت خیر نیک‌اندیش امیر هادی انصاری به نیت مرحوم عبد المهدی انصاری تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: خدمات این کلینیک را شامل مراقبت و ترمیم انواع زخم‌های حاد و مزمن، زخم‌های دیابتی، زخم بستر و … عنوان کرد.

الطافی با اشاره به خدمات این بنیاد در حوزه سلامت بیان کرد: این بنیاد در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای ارائه داده که از جمله آن ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سیدالشهدا (ع) جهرم، احداث مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان قصر قند، تجهیز مراکز درمانی و… بوده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین این مؤسسه علاوه بر این در عرصه مدرسه سازی نیز فعالیت دارد که تا کنون ۵۲ مدرسه در مناطق مختلف کشور تحویل دانش آموزان شده است.

Visits: 3