اقدامات عمرانی گسترده در روستاهای دنا از پایان کار در ۱۷ روستا تا کار در ۳۰ روستای دیگر
اقدامات عمرانی گسترده در روستاهای دنا از پایان کار در ۱۷ روستا تا کار در ۳۰ روستای دیگر
فرماندار دنا گفت: این روزها شاهد تحولات بزرگی در این شهرستان هستیم از جمله این تحولات پروژهایی است که توسط بنیاد مسکن هم اکنون در ۴۷ روستای این شهرستان در حال کار داریم.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، کوروش درخشان‌زاده در سی‌سخت از تحول در زیر ساخت‌های عمران روستایی شهرستان دنا خبر داد که این روزها شاهد تحولات بزرگی در این شهرستان هستیم از جمله این تحولات پروژهایی است که توسط بنیاد مسکن هم اکنون در ۴۷ روستای این شهرستان در حال کار  داریم. 

درخشان زاده اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۱۷روستا کار عمران روستایی آنها به پایان رسیده و ۳۰روستای دیگر هم اکنون در حال کار است به عنوان مثال می توان به روستای دارشاهی اشاره کرد که چند روز است عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت در این روستا شروع شده و هم اکنون ۱۵هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت در حال انجام است.

اقدامات دیگر از جمله پیاده رو سازی -دیوار حائل و جدول گذاری در این روستاها هم از سایر کارهایی است که وی به آن اشاره کرد.

علیرضا عطایی‌پور مشاور فرماندار دنا هم گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان دنا در روستاها سکونت دارند نیازمند توجه ویژه به روستاهای این شهرستان است.

عطایی پور همچنین از اعتبارات این طرح‌ها گفت که از محل اعتبارات استانی ملی و محل قیر رایگان در حال انجام است و تا سه ماه آینده همه طرح ها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

Visits: 2