افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان جهرم با هزینه ای بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان
افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان جهرم با هزینه ای بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان
در نهمین روز از دهه پر فروغ فجر ۱۰ پروژه عمرانی، ورزشی، اشتغالزایی، راهداری و آبرسانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، امروز به مناسبت سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان برگزار شد. 

از جمله عناوین مهم پروژه های مذکور می‌توان به طرح آبرسانی به شهر جهرم از سد سلمان فارسی، افتتاح ۲ سردخانه، اصلاح و بهسازی جاده هرموج و خانه نهر، افتتاح پل روستای گلدامچه و افتتاح طرح آبرسانی به خرم آباد و سروو اشاره کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح طرح آبرسانی روستای سروو عنوان کرد: دهه فجر سال گذشته در بازدید از همین روستا مردم مطالبه حل مشکل آب را از ما داشتند و به یاری خدا امسال شاهد افتتاح طرح آبرسانی و حل مشکل این روستا هستیم.

وی افزود:عمدتا پروژه های قابل افتتاح ما نگاه محرومیت زدایی دارد و خوشحالیم که به برکت این ایام و جمهوری اسلامی ایران توانسته ایم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

رضایی به همکاری و مشارکت بانک رفاه در تأمین تسهیلات بانکی جهت اجرای پروژه های آبرسانی اشاره کرد و گفت:در مسیر اجرای پروژه ها از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد تا در سریع ترین زمان ممکن پروژه های ما به سر انجام برسد.

Visits: 5