افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی شرکت‌های اخگر مس و بافندگی جولائی در نجف‌آباد
افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی شرکت‌های اخگر مس و بافندگی جولائی در نجف‌آباد
نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ کیلوواتی شرکت اخگر مس و ۲۵۰ کیلوواتی شرکت بافندگی جولائی با فرمان استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،این مراسم ابا حضور حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار ویژه نجف‌آباد، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد.
فرماندار ویژه نجف‌آباد در این مراسم با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های پاک، اظهار داشت:بهره‌برداری از این نیروگاه‌ها علاوه بر تامین بخشی از نیاز انرژی مجموعه‌های صنعتی، گامی موثر در کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی، حفظ محیط زیست و توسعه پایدار شهرستان محسوب می‌شود.

بازدیدها: 13